dinsdag 5 september 2017

Wie is Home by Aimee?

Ik ben Simone, ik ben 32 jaar oud en woon samen met mijn man Yoeri en onze twee zonen Joris (2 jaar) en Thijn (3 weken), onze hond Boy, poezen Dana en Puck, een x aantal vissen en 3 kippen in een klein dorpje in Zuid Holland Zuid.

Ik denk al een tijd om te starten met bloggen over onze levensstijl en wat wij als gezin meemaken en beleven, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Tot vandaag. Geïnspireerd door diverse bloggers die ik volg heb ik de stap genomen.

Mijn blognaam
De naam Home by Aimee, gebruikte ik al voor mijn instagram account. Aimee is mijn tweede naam en omdat ik veel over mijn (t)huis ga bloggen vond ik dit ook toepasselijk als blognaam.

Waar over ga ik bloggen
Ik houd mij veel bezig met mijn gezin. Mijn twee jongens Joris en Thijn en natuurlijk mijn man Yoeri. Daarna houd ik mij bezig met groen zijn, een groene opvoeding en groen leven. Dit lukt mij niet altijd, maar ik probeer het toch zo veel mogelijk. Denk aan afval vermindering, gezond eten, wasbare luiers, geen toegevoegde suikers of snoep geven aan mijn kinderen, draagdoeken, lang volledig borstvoeding geven, eten introduceren op de rapley wijze, tweedehands kleding en artikelen kopen et cetera. Mijn strubbelingen hierin, wanneer houd ik mij vast aan de principes die ik graag zou willen volgen en wanneer niet wil ik graag met jullie delen. 
Naast dat ik een gezin heb en graag groen wil zijn, ben ik parttime jeugdbeschermer. Ik probeer mijn werk en privé echt gescheiden te houden, over mijn werkzaamheden op mijn werk lees je dus niets in mijn blog.
Naast het parttime jeugdbeschermen, heb ik samen met mijn vriendin Rianne een hobby matig bedrijfje in het maken van baby- en kinderkleding en andere baby gerelateerde accessoires voor de babykamer. Hierover ga ik vast wel bloggen.
En natuurlijk ook over dingen die mijn man Yoeri onderneemt met zijn bedrijf Huis met de Luikjes, wat we samen in 2011 zijn gestart, maar inmiddels is dit al 3 jaar een succes volle winkel onder leiding van Yoeri en bemoei ik  mij (meestal) niet met de in- en verkoop van het antiek, brocante en vintage. Maar ook dit past bij onze levensstijl, het hergebruik van oude materialen en meubelstukken en daardoor zal je de naam Huis met de luikjes vast wel tegen komen in mijn blogs!

Ik hoop jullie met mijn blogs te kunnen inspireren in een andere levenswijze, kijk op de natuur en jullie creativiteit aan te boren.

Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisd! Nieuwe website

Hallo, Wat fijn dat je hier mijn blogs hebt gelezen. Ik merkte vrij direct al dat het best leuk is om via blogspot een blog te beginnen, ...